Τρίτη 5 Μαΐου 2020

" Η αλεπού κι ο κάβουρας" της Μαρίας Ματσούκα


Μια φορά κι ένα καιρό  ήταν μια αλεπού και ένας κάβουρας που ήταν συνέταιροι. Όταν  έφτασε το καλοκαίρι και η σοδιά ήταν έτοιμη,  την χώρισαν σε δύο στοίβες. Στην πρώτη έβαλαν το σιτάρι και στην άλλη τα τσόφλια , για  να την μοιραστούν .Πήγαν και οι δύο στο χωράφι. και η αλεπού (που ήταν και πολύ πονηρή) ,είπε στον κάβουρα : «Συνέταιρε, ήρθε η ώρα, λοιπόν , θα πάρω εγώ  το σιτάρι και εσύ τα τσόφλια .» « Δεν κατάλαβες καλά, κυρά μου,  δεν είμαι χαζός .»  «Δίκιο έχεις» είπε η αλεπού «θα πάρεις εσύ τα τσόφλια κι εγώ το σιτάρι .» «Συνέταιρε, σου το ξαναείπα δεν είμαι χαζός» απάντησε πάλι ο κάβουρας.  «Χμμμ, καλά τώρα». Η αλεπού έσκαψε μια γραμμή και είπε: «Θα κάνουμε αγώνα .Όποιος  φτάσει πρώτος στο άχυρο θα το πάρει εντάξει.» « Γιατί όχι !!!» .

Πήραν θέση και αρχίζει η αλεπού να μετράει «Ένα… δύο …τρία …ΠΑΜΕ!». Τρέχει η αλεπού και ο κάβουρας στραβά στραβά τρέχει και αυτός. Γραπώνετε μια από την ουρά της αλεπού που κουνιόταν δεξιά και αριστερά . Όταν έφτασε  στο τέλος η αλεπού τινάζετε και ο κάβουρας πηδάει στο σιτάρι . Έσκασε από την ζήλια της η αλεπού και κατακοκκίνισε από το θυμό της.

                                                                                       Μαρία Ματσούκα, Α1

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.