Τρίτη 24 Απριλίου 2012

Νύχτα



Η νύχτα ξεχωρίζει από τη μέρα.
Τη νύχτα βλέπω την αλήθεια
που κρύβεται στο δυνατό φως της μέρας.
Βλέπω μυστικά να αποκαλύπτονται
υπό το φως του φεγγαριού .
Νιώθω την ψυχή μου να περιπλανιέται, να υπνοβατεί
και να χάνεται μέσα στις σκέψεις.
Σκέψεις που συγκεντρωθήκαν στο φως της μέρας.
Ενοχές, αγάπες, όνειρα μπήκαν στο μυαλό μου
και τώρα στοιχειώνουν με το χορό τους τον εαυτό μου,
βρίσκοντας τη δική τους θέση, διώχνοντας τον εγωισμό μου.
Τη νύχτα βλέπω τους φόβους μου κατάματα,
ό, τι φοβόμουν ή δεν ήθελα να δω μετά τα χαράματα.
Γιατί με τη δύση του ήλιου, δύουν τα πάντα
μένει μόνο η καρδιά και το μυαλό.
Και έτσι με την καρδιά και το μυαλό
προσδιορίζω τις σκέψεις που έκανα κάθε λεπτό,
αποφασίζοντας  να τις εντάξω στο δικό μου κόσμο, το μικρό.
Ένα κόσμο γεμάτο από  θραύσματα σκέψεων τη μέρα.
Ένα κόσμο που έχει μάθει να συγκροτείται τη νύχτα.
Τότε που όλοι μου οι φόβοι, οι σκέψεις
μπλέκονται με την αλήθεια της νύχτας,
δίνοντας νέα πνοή στο φως της μέρας.
Για κάθε μέρα προηγείται πάντα μια νύχτα.
Μια νύχτα που μαζεύει και ενώνει τα συντρίμμια της μέρας.
Για να ξεκινήσει πάλι από την αρχή
μέχρι να έρθει το σκοτάδι
που θα μου δείξει τη ζωή μου τη μικρή.

                      Μπαμπάκα Γεωργία 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.