Παρασκευή 20 Απριλίου 2012

Σήμερα φόρεσα ένα / ζεστό κόκκινο αίμα (2ο μέρος)

Ποιητικές δοκιμές με αφορμή τους πρώτους στίχους από το ποίημα του Μίλτου Σαχτούρη " τα δώρα"



Τόσο όμορφα εκεί

Σήμερα φόρεσα ένα
ζεστό κόκκινο αίμα
την καρδιά μου
να σφυροκοπάει
κι έφυγα
μακριά
στο μυαλό
στα συναισθήματα
στην αγάπη
μόνη
γύρω όλα κόκκινα
λουσμένα στο αίμα
το δικό μου αίμα
που σταγόνα σταγόνα
φεύγει από μέσα μου
ανήκει σε σένα
αλλά εσύ δεν είσαι εδώ
τελειώνει το αίμα
το σώμα τόσο ωχρό
από κει ψηλά
τόσο λαμπερό
στις ακτίνες του ήλιου…
      Γκόστια  Ζωή                                                   
 

Χαρούμενο Σύννεφο

Σήμερα φόρεσα ένα
ζεστό κόκκινο αίμα.
Το αγόρασα
από ένα μαγαζί
στη γωνία του δρόμου
από μια μελαχρινή κοπέλα
Μετά
στην παραλιακή
είδα τους ανθρώπους
να προχωρούν.
Πολλοί άνθρωποι
διαφορετικοί, μπερδεύτηκα
ζαλίστηκα, φορούσαν
μπλε, ροζ, κίτρινα,
μοβ χρώματα και
ξαφνικά ένας πολύ μεγάλος πιγκουίνος
με τρόμαξε.
Μετά πήγα παρά πέρα
είδα το Ρουβά
 να κόβει  βόλτα….
Αυτή είναι η ζωή!!!
 Ανεσιάδου Ελένη


Νυχτερίδα

Σήμερα φόρεσα ένα
ζεστό κόκκινο αίμα
Πήγαινε πολύ στο λευκό καυτό κορμί μου
σα λάβα έμοιαζε
με πράσινες νυχτερίδες
που έφευγαν για την άβυσσο
της ψυχής μου τον παράδεισο.
Τι κρύβει μια γυναίκα στην ψυχή της;
Μια περίπλοκη φωλιά για το φιλί της.
Μόνο η αγάπη ξέρει τι θα πει
να είσαι νυχτερίδα στην απέραντη γη.
                   Νάσογλου Σοφία


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.