Τετάρτη 23 Μαρτίου 2011

" Επιτέλους! .. Φεύγουμε..!"

Δέκα λεπτά ακόμη ...
Μόνο δέκα....επιτέλους! φεύγουμε!
Βγαίνοντας από το σχολείο τρέχω όσο πιο γρήγορα  μπορώ
Για να γλιτώσω από την γραμματική που με κυνηγάει μανιασμένα
Με τα γαμψά της νύχια και τα κοφτερά της δόντια
Της ξεφεύγω
Όμως για κακή μου τύχη
Στο επόμενο τετράγωνο μου την έχει στημένη το εμβαδόν…
Καταφέρνω πάλι να ξεφύγω
Λίγο πιο πέρα απ’ το σχολείο
Με περιμένει  ένα χάλκινο αερόστατο                                                   
Με μαγικό τρόπο με μεταφέρει
Σε μία ζούγκλα όπου με περιμένει ο Jonny Depp
 Με το φανταστικό του πλοίο ταξιδεύουμε σε εξωτικά νησιά




Έπειτα τρώγοντας μία τσίχλα
Και κάνοντας μία τσιχλόφουσκα
Ξαφνικά παγιδεύομαι στην φούσκα
Και ο κόσμος γύρω μου γυρίζει γρήγορα…
Φτάνω στο μέλλον…
Βλέπω την γη όπως θα είναι αργότερα
Το θέαμα με σόκαρε…
Ήταν όλα κίτρινα
Ώ..οου σιχαίνομαι το κίτρινο…
Με πλησιάζει ένας πιγκουίνος
Ο οποίος με οδηγεί σε ένα μικρό σπιτάκι
Μπαίνω μέσα και ξαφνικά βλέπω τα πάντα να πετάνε!
Μία τσαγέρα μου επιτίθεται
Ευτυχώς με έσωσε η φούσκα!
Από εκεί που δεν το περίμενα
Ακούστηκε ένα <<ΝΤΡΙΙΙΝ>>
Η τσιχλόφουσκα που με περιέβαλλε έσκασε..
Και βρέθηκα πάλι πίσω στο σχολέιο..
Μέσα στην τάξη μου…
Πφφ! Τι κρίμα!  
                
Γεωργοπούλου Γιώτα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.